معرفی شهر تهران

ساخت وبلاگ

هتل پارادایس

هتل پارادایس تهران از هتل های دو ستاره  است. این هتل دارای 4 طبقه و 18 واحد اقامتی بوده و دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی، چهارراه ولیعصر و تئاترشهر از مزایای اقامت در این هتل است.

هتل پرشیا2

هتل سه ستاره پرشیا 2، یکی از هتل های نوساز تهران است که از سال 94 شروع به فعالیت کرده است. این هتل در خیابان ولیعصر قرار گرفته و همین موقعیت جغرافیایی، دسترسی خوبی برای مسافران فراهم کرده است. خطوط اتوبوس ولیعصر به تجریش بهترین گزینه برای رفت و آمد در سطح شهر هستند.

هتل آپارتمان پردیس

هتل آپارتمان پردیس تهران از هتل های با سابقه در صنعت هتلداری و گردشگری تهران می باشد. این هتل آپارتمان در 5 طبقه بنا شده و برای پذیرایی و اقامت گردشگران گرامی دارای 10 واحد آپارتمان یک خوابه و دو خوابه می باشد. هتل پردیس تهران در خیابان گاندی جنوبی (نزدیک به تقاطع میدان ونک و خیابان ولیعصر) و در سه کیلومتری سفارت بحرین واقع شده است.

هتل نیلو

هتل آپارتمان نیلو تهران از هتل های سه ستاره شهر تهران میباشد که با امکانات رفاهی بسیار خوبی که دارد ، تجربه اقامت در یک هتل 5 ستاره را برای میهمان تداعی میکند ،این هتل در نزدیکی میدان ونک و در دنج ترین نقطه این منطقه قرار دارد.

هتل آپارتمان وزرا

هتل آپارتمان وزرا تهران  هتلی سه ستاره با طراحی مدرن و لوکس در سال 1395 در 7 طبقه و 25 واحد اقامتی مورد بهره برداری رسید ، از ویژگیهای ممتاز این هتل میتوان به دسترسی راحت به خیابان ولیعصر و نزدیکی این هتل به پارک ساعی اشاره کرد.

هتل اسکان الوند

هتل اسکان الوند تهران یکی از هتل های حوالی خیابان الوند و خیابان ولیعصر است که در منطقه ای مهم از نظر دسترسی به مراکز اداری واقع شده است.

هتل سیمرغ

هتل سیمرغ تهران یک هتل ۴ ستاره است که جز یکی از هتل های مجلل و لوکس شهر تهران محسوب می شود. این هتل در سال ۱۳۷۹ در دو ساختمان غربی و شرقی تاسیس شد و در سال ۱۳۹۶ به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفت.

هتل رامتین

در مورد هتل رامتین می توان گفت که در خیابان ولیعصر، چندقدم مانده به پارک ساعی بنای هتل رامتین را می بینید. هتلی که هم به خاطر امکانات و هم دسترسی خوبش به مرکز شهر و نقاط مختلف تهران محبوب است

هتل آرامیس

هتل آرامیس تهران در قلب پایتخت قرار گرفته؛ چند قدم بالاتر از میدان ولیعصر. با اقامت در این هتل می‌توانید بعدازظهرها در بلندترین خیابان تهران قدم بزنید و درخت‌ های چنار معروفش را ببینید و از تماشای مغازه‌‌ های متنوع و ویترین‌های رنگارنگشان لذت ببرید.

هتل ولیعصر

هتل ولیعصر تهران در خیابان ولیعصر و بالاتر از میدان ولیعصر قرار دارد. هتل سه ستاره ولیعصر تازه تاسیس بوده و در طولانی ترین خیابان هتل ولیعصر تهران قرارگرفته است. به لحاظ موقعیت مکانی مناسب و نزدیک بودن به مراکز درمانی، تجاری و تفریحی و همچنین دسترسی آسان به وسایل نقلیه عمومی از هتل های محبوب تهران می باشد که هرساله پذیرای مسافران زیادی می باشد.

هتل ایده آل

هتل آپارتمان ایده آل تهران حدود سال 1382 فعالیت خود را آغاز کرد. ساختمان این هتل آپارتمان در 5 طبقه بنا شده و با دارا بودن 17 واحد یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه پذیرای مسافران است.

هتل بزرگ

هتل بزرگ تهران از هتل‌های با سابقه پایتخت به شمار می‌رود که دارای 10 طبقه و 230 واحد اقامتی است. هتل بزرگ در خیابان ولیعصر از اصلی‌ترین خیابان‌های پایتخت قرار دارد و دسترسی آسان آن به مراکز تجاری و اداری و بیمارستان طوس و هاجر از مزیت‌های آن به شمار می‌رود

هتل ایران

هتل ایران تهران یکی از هتل های سه ستاره پایتخت ایران می باشد که در نزدیکی خیابان ولیعصر واقع شده و دسترسی خوبی به نقاط مختلف دارد. این هتل در سال 1354 افتتاح گردید و بعدها برای ارائه خدمات بهتر، دوباره بازسازی شد. ساختمان هتل در 6 طبقه بنا شده و دارای 40 واحد اقامتی می باشد. اتاق های یک تخته، دو تخته و سه تخته گزینه های پیش روی شما برای اقامت در این هتل محسوب می شوند.

هتل آراد

هتل آراد تهران هتلی تک ستاره است که در مرکز شهر تهران و نزدیک خیابان ولیعصر (عج) ساخته شده است. این هتل دارای 5 طبقه و 35 باب اتاق بوده و در سال 1393 افتتاح شده است. این هتل در بین هتل‌های یک ستاره تهران برای کسانی که جهت انجام کارهای اداری به تهران سفر می‌کنند انتخاب خوبی است، زیرا با اقامت در هتل آراد به راحتی به نقاط مختلف شهر دسترسی دارند

هتل کوثر

هتل کوثر تهران یک هتل چهار ستاره در خیابان ولیعصر است. هتل کوثر در 5 طبقه بنا شده ودارای 95 اتاق می باشد. این هتل به واسطه امکانات زیاد و قیمت مقرون به صرفه خود هر ساله پذیرای مهمانان زیادیست.

سایر هتل های شهر تهران را می توانید در سایت رزرواسیون سفربازی ببنید و اگر نیازی به رزرو اتاق در این هتل ها داشتید، به از این سامانه استفاده کنید.

معرفی شهر تهران...
ما را در سایت معرفی شهر تهران دنبال می کنید

برچسب : هتل های تهران, نویسنده : اکبر اکبری tehran-city بازدید : 229 تاريخ : سه شنبه 4 مرداد 1401 ساعت: 19:10